linneastmsp.blogg.se

Hejsan På Dejsan

Kategori: Allmänt

Tjaowe B)
Idag hare varit sådär har haft ont i huvet hela dan:/ Så inte gort så mycke då men... På Tisdag Ska jag bestäma Med min kompis Julia om vi ska till Liseberg på sommarlovet (elr vi typ ska) Men vi ska bestäma hur vi gör och när o sånt:) Sen när jag vet när det blir skriver jag det här så kanske vi kan ha typ ngn träff om någon är där då:D
Elr vi fåse
Men längtar tills jag ska dit:P
Vi åker förmodligen tåg dit och hem och sen äre bara köra loss;D Liseberg är juh så stort och fulkt av attraktioner som Atmos Fear och Kanonen är så roliga 8DD
Men måste försöka få henne att åka typ Atmos Fear för hon är lite typ (Skraj) För vissa. Men inte jag! Som tur är xD


Bild från kyrkogården som togs på midsommar..:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: