linneastmsp.blogg.se

Hackad?:(

Kategori: Allmänt

Blivit hackad på denna blogg kom inte in på hela 27 försök:(
Men den som gör det kan du snälla sluta? Detta är ett bra sett att skriva av sig på
och utan denna blogg så kommer jag sakna mina fina bloggläsare!
Nu till dagen....:D Vi har jue elevensval och jag har idrott då spelade vi först innebandy turnering
o vi kom 3:a typ lr ngt de  va 4 lag men jah venne?
Sen på rasten hade jag bestämt att hoppa hage med några och jag hade sagt att jag var me på fotboll innan...Och sen sa jag att jah inte va me på fotboll sen ångra jag mej men då fick jag inte va me dem o demblev typ sura på mig för de:/  OCh sen en annan rast var jag och min kompis bredvid hagen och kollade på då var de en som va me och det finns jue vita linjer som man inte får nudda och hon råkade göra det och alla såg men hon vägrade ersänna att hon nudadde så gick hon iväg istället och sa: Jag vill inte vara med på denna pukkoleken! Sen gick hon iväg och hoppade på en annan hage sen kom hon tbax och frågademin kompis om hon ville va mehenne men då sa hon nej då gick hon tjejen iväg och blev ledsen?
Iaf d e en tjej i klassensom äcklar mej när jag äter hon typ snörvlar och snorar och torkar de me handen och tar på massa sakerde äcklar mig så jw mycke(blöö)
skriver mer senare tjao!

Kommentarer

  • Kuk säger:

    Vgd nu?

    2013-04-18 | 16:01:20

Kommentera inlägget här: