linneastmsp.blogg.se

Hai

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsare!
Har fått mindre och mindre läsare inte kul:(
Så kan ni typ lägga upp adressen på er blogg? Skulle va så grymt snällt:))
Så kan ni snälla göra det skriv isf oxå vad er blogg heter i kommentaren
så kollar jag in den minst 2 ggr per dag:D
Min tips på bloggare: Fokis.se shannahh.blogg.se ochkissie.se
dem läser jag och vill gjärna läsa era ps.Läser många fler men orka inte skriva allaxD
Aja Jag har halvslutat MSPSå nu skriver jag för de mesta om mig8D
Men jag hoppas att ni fortfarande vill läsa min;DD
Idag va jag i skolan va faktiskt en helgrym dag så tummen upp för den! (Like)
Först kom typ tandsköterskan och kollade våra tänder elle ngtn typ elle va säger jag inte kolla
men prata om tänder osånt typ trååk vet men aja sånt måste man juh veta (Visste redan då men)
Sen typ hade vi bild de va as kul vi fick en liten ruta av katten gustaf och sen blev de till en enda stor bild kan lägga upp en bild på den nån dag:) Sen kollade vi klart på Bethoven en film azzå de va ganska kul de me
sen vare mat o en kille i klassen han e lite knasig men iaf han typ kletrasmör över hela fönstret och mat tanten är en sån jwla kärring så hon sa:
-Sluta lipa jwla lipsill hämta städerskan istället ensån jkla bitch hon e!
Hatar våra mattanter dem e så dryga hela jävla tiden fuck off mattanter!
Sen typ gick två killar för dem hade handbolls match och skulle sova över o sånt så a men heja dem:D
I slutet av dan hade vi bah matte men va klar så fick läsa ist
Nu sitter jag här och skriver känner att detta blir ett långt inlägg.....
Men iaf bråkar om musik me brorsan han vill lyssna på allt annat utom de jag lyssnar på o jag lyssnar på spotify me min spelista så HAHAHA! Snart kommer mammis me hamburgare venne vf men a orkade inte göra mat typ lr ngt venne riktigt? OFC de kommer snö typ bah kollar på all snö som vräker ner I HATE SNOW! Såsnälla sol kom(i) Sen ska jag mysa framför tvn me film o chips sen senare juste iorn börjar vell idol elle jag venneh men gören de? Blev ett låååååååångt inlägg men hoppas ni orkade läsa  upd me bilder senare:)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: