linneastmsp.blogg.se

Halloj på er

Kategori:

Hejsan!
Jag sitter framför tvn o kollar på tv och skriver samtidigt.... I skolan har vi en sak som heter elevensval denna vecka man har fått välja 4 saker och sen får man en av dem sakerna jag fick idrott och hälsa det va kul vi körde som uppvärmning: svansdatten man har typ band och stoppar ner i byxorna som svans sen ska man ta dem andras svans.
sen körde vi eldboll jag orkar inte förklara hur man gör allt men aja sen hade vi rast den va lååååååång tråkig. Efter det gjorde vi guldkonen,catch (stavfel) the flag och dodgeboll de va kul då men sen hade vi blööXXO äcklig mat:O tacofisk me ris. Sen på rasten skulle de SÅKLART börja regna men i slutet av rasten kunde det inte hänt ibörjan så man fick va inne?D:
snart ska jag logga in på msp på datorn men brorsan sitter där så få vänta:( sen i skolan var jag ensam i korridoren sen kom en kille i klassen under (vi hatar varandra) och slog mig i ryggen så att jag typ slog i huvet i sten väggen gjorde ont:/
Han hatar VERKLIGEN!!! Mig...
I skolan hade vi ett luciatåg innan skolan och alla satte fast deras huvud på en kropp och satte upp dem på väggen utanför klassrummet sen hade han förstörit min typ gjort hål i huvrt kroppen överallt jag skämmdes så mycke för det:'(
Nu en liten bild på mig:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: