linneastmsp.blogg.se

Jävlit coolt AZZÅ8D

Kategori:

Woooho Hero från Gladiatorerna ni vet han kom ti vår skola idah o de v typ coolt! O.o för lixom a men jag fick auto på armen o en vanlig på papper sen tog jag bild men han 8X LOVAR Här är bevisetXP


Jag o Hero coola vi e azzå8D
A men d va det och sen fick man ställa 3 frågor från vajre klass tror jag? Men iaf från vår klass va 2 av frågorna mina:D Känndes kul HHAGAHA LoL HahaxD Aja sen typ grilla vi hamburgare på skolgården men dem va as äckliga.
Imorn ska min syrra konfimeras och då kommer massa folk och sånt hit efter men vet inte vilka?;D O juste en fråga brukar man ha tårta när nån konfimeras? Isf så blir dem mina!!! (d) I LoVE Tårtor lite swengelska där8D Jag blir me dåligare på att skriva men har fullt upp me annat men ska försöka!/LoL

Kommentarer


Kommentera inlägget här: