linneastmsp.blogg.se

Lalala

Kategori: Allmänt

Lalali...
Har lite feber bah för att nu händer allt kul och då blir jag sjuk...:/
D e vår sista fotbolls träning och jag blir sjuk såklart lixom blev sjuk när vi skulle
spela fotbolls cup oxå så självklart o va jag hoppas att jah inteär sjuk imorn för då har vi elevensval
och jag vill inte missa det:(
På msp hare ju kommit temat: Neon Glow party jag älskar de temat sååååååååå mycket
snygga kläder cool bakrund roliga animeringar fasst animeringarna är bah dans animeringar
men endå väldigt roligt tema! Snygga färger o sånt...
Sitter just nu framför tvn och kollar på Icarly har kollat på de hela dagenxD
Förut komen söt liten hund vid namn Hardy hem ti oss det är en blandning mellan
dvärg schnauzer och jack russel den e super sööt
fasst jag gillar igentligen inte hundar men den gillar jag lite men den bits hela tiden en sån liten busvalp:D
Orkar inte lägga upp bilder justnu men kanske senare fåse!
Msp=Lagg Jo efter att dem ändrat så mycke på msp så har det blivit mer o mer lagg,
men alla säger att gamla msp va så mycke bättre än nya men ärd verkligen så?
Jag själv va inte medlem då men kommenteragjärna vad ni tyckte om msp.
Till vissa säger jag att det blivit mycke sämre nu men helt ärligt tkr jag inte de
För nu kan man t.ex ha 12 saker på listan, man kan på appen gå in i chattrum och massa sånt!
Aja nu kom mammis hem o YES hon tog me Daim strut me jordgubbs smak MUMS:P
Yay Den va skit go´ Ska snart höra beskeden om min fotbolls träning om de blir ngt lag och sånt...HOPPAS HOPPAS! JA det blev ett lag Oh Yeah Oh Yeah
Oh! Mitt GIRL:IT paket kom nyss oxå ska öppna nu skriver nog mer senare syns!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: