linneastmsp.blogg.se

Lalali Fildo

Kategori: Allmänt

Fildo är namnet på msp felicia är namnet irl
Min BFF´s msp gubbe och hon är den underbaraste personen. Lite tokig o kbäpp ihuvet
o typ (full) ibland på skoj haha heltt crazy unge e hon:D
Men jag gillar henne! Vi har varit BFF i ca ett halv år men tiden spelar ingen roll för vänskapen
finns för alltid!<33 Hon fyller år snart (i maj) Och jag vill ge henne ngt specielt men vad?
Tipsa gjärna men skriv på msp då ifall hon ser dettaXD
Juste MSP Jag har typ 11.000 fame kvar tror jag? KAnske litae hjälp?
Sen har jag börjat med att göra del 1 av min serie...
Nmnet säger jag bara till erför att ni är underbara läsare den ska heta: Lev livet med familjensen not namn komme inte ihåg men a hoppasni gillar den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: