linneastmsp.blogg.se

Ojdåe

Kategori:

Oj glömt att blogga och har inte hunnit men jag tar mej tid nu även om jag vara vill sova B) Idag var de en super dag jag va hos kalas hos min moster för hon har fyllt år och hennes tjej och hennes barn var där och en av dem (Emily) var där och vi lekte mycke när vi va små men a men de pinsamma va att vi pratade knapptxD men de blir så vi chattar ju endå mkt på kik och fejjan osådå men iaf dem hade skaffat en hund IDAg O.o o jag gillar inte hundar men den älskar jag den va så gullig o len o busig den heter Hardy det konstiga me djur jag träffar på är att dem gillar mej mer än vad dem gillar ägaren? Äcen om jag inte älskar dem.. Men nu måste jag gå e trött och ser knappt mer än mörker haha:D godnitt

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kan du lägga ut fler bilder?

    2013-04-07 | 07:23:53

Kommentera inlägget här: