linneastmsp.blogg.se

Blä

Kategori: Allmänt

Usch min syrra spydde nyss:(
Låter så äckligt!
aha en lustig sak jag har läsare jag inte vet vilka de e men trodde bah jag hade typ sånna
jag känner men haha:D Aja tack till alla fina läsare älskar er 7-kt mycke:*
Idao kommer min pappa hem snart när vi sover me just nu är på flyget från Polen typXD
För er som inte vet har han varit i Afghanistan
Och jobbat där (han är militär)
En sak jag hatar!!! När en person rättar mig varje gång jag säger/skriver fel
Lite jobbigt med sonna pers.
Men men, Idah va jag me Felicia min bästaste bästaste vän<33
Älskar henne så mycke hon är en: Söt liten tjej rolig haha ALLT!
Vi åkte streetsurfing (en bräda med två hjul)
Lite sånt och typ ballade ur när vi skullefråga hennes grannarom vi fick hoppa på deras stuttsmatta8D
O sen killarna i vår klass iaf fyra av dem typ följde efter oss, filmade och kastade sand på oss
så när jag kom hem blev de en snabb dusch och nu sitter jag här o skriver
Jag ska strax sova är ju endå sååå trött och yr undra varför?:O
Hmm något ni vill jag ska skriva mer om? Isf säg gärna till så ska de nog bli bra
Fixar mer snart min mamma kommer och tror jag sover._. 
Fixar bilder på mobilen//Me
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: