linneastmsp.blogg.se

Hejsan

Kategori:

Så längre inlägg solar ju så tänkte passa på att skriva lite.
Idag så var jag hos min mormor lite med en hund som heter Hardy den är asa gullig!:)
Imorn kommer en fotoshout på kläderna jag ska shoppa imörgön
för kan inte lägga upp videos men om d går blir de en haul video ist
En kommentar jag fick: Att jag skriver mycket Jah och ändrar på orden svar: För jag har lyst typ och venneh varför men haha hör bah de
Och asså jag vet inte varför men jag gör det det är jag och så skriver jag:D men aja skriver mer i kväll


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Har due facebook och instagram isf vad heter due då vill gärna ha svar på båda

    Svar: På instagramheter jag: Realellylinnea Facebook får jag inte sga!
    linneastmsp.blogg.se

    2013-06-01 | 18:18:42

Kommentera inlägget här: